Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

NN a Martina Sáblíková zvou v TV spotu

Pro radost ze závodění nabízí NN Night Run

Pro radost ze závodění nabízí NN Night Run

NN a Martina Sáblíková zvou v televizním spotu lidi sportovat do přírody. Pro radost ze závodění nabízí NN Night Run

 

Inspirace veřejnosti k aktivnímu trávení volného času v přírodě je ústřední motiv letošních marketingových aktivit NN Životní pojišťovny a NN Penzijní společnosti. Horkou novinkou kampaně je nasazení sponzorských vzkazů s tváří NN rychlobruslařskou legendou Martinou Sáblíkovou do televizního vysílání. Tématem desetisekundového spotu je vzkaz „Život se má žít“ navazující na koncept Obyčejných hrdinů, které NN používá ve své kontaktní kampani. Součástí aktivit je i zahájení dalšího ročníku běžeckých závodů NN Night Run.  

 

Sponzorské vzkazy NN Životní pojišťovny a NN Penzijní společnosti se budou objevovat na televizních stanicích skupin NOVA a Prima po dobu šesti týdnů, poprvé v pondělí 17. května. Natáčení spotů probíhalo na konci dubna na dvou místech: dopoledne v Družci u Kladna na dráze pro in-line bruslení a odpoledne v pražské Stromovce poblíž točny s přistavenou tramvají NN Tram Run. Produkce se ujal Punk Film, režie Pavel Nosek a kameru obstaral Jan Baset Střítežský, jenž má na svém kontě tři nominace na Českého lva. Spot končí závěrečným claimem NA VÁS ZÁLEŽÍ, který NN dlouhodobě používá ve své komunikaci ke klientům.

Spoty najdete zde:

VYRAŽTE S MARTINOU a NN ŽIVOTNÍ POJIŠŤOVNOU DO PŘÍRODY - YouTube

VYRAŽTE S MARTINOU a NN PENZIJNÍ SPOLEČNOSTÍ DO PŘÍRODY - YouTube

 

„Martinu Sáblíkovou jsme pro účely chystané online kampaně o Obyčejných hrdinech propojili s řidičem tramvaje Tondou Růžičkou, který hlavně díky běhání shodil neuvěřitelných 45 kilo z původní váhy 170 kg. Oba nabádají lidi, aby se po dlouhé zimě taky vydali do přírody a žili svůj život naplno a měli další motivaci k zlepšení životosprávy,“ objasňuje Lucie Primáková z marketingu NN ČR s tím, že v nejbližší době bude spuštěn i nový facebookový profil NN kompletně věnovaný zdravému životnímu stylu.

 

NN pošesté generálním sponzorem NN Night Run

 

Amatérským sportovcům dává NN coby generální partner možnost zapojit se do seriálu zážitkových běhů pro celou rodinu NN Night Run, v nichž není nejdůležitější zvítězit. První z celkem osmidílné série odstartuje tuto sobotu 15. května 2021 v Brně. „Sponzorujeme tento seriál již pošesté a za tu dobu si radost ze společného závodu prožily už desetitisíce volnočasových běžců. Na každého čeká v cíli medaile za účast, protože pro NN je kvalita života v každém věku to nejdůležitější poslání a pohyb a zdravý životní styl je předpokladem k tomu, abychom si mohli vychutnat každý den naplno. Co se v mládí naběháš, ve stáří jako když najdeš,” vtipkuje Dita Šamlová z komunikace NN ČR. S logem NN se účastníci závodů setkají na bannerech podél trati, startovní a cílové bráně, v registračním stanu, na startovních číslech a samozřejmě i na medailích. „Pro běžce každého věku jsme navíc přichystali zajímavý doprovodný program, nezapomeňte tedy navštívit stan NN,” doplňuje Dita Šamlová.

Cheptegei chce posunout světový rekord

 

Tím výčet běžeckých aktivit NN nekončí. Fanoušci světové atletiky mohou alespoň v roli diváků podpořit během Zlaté tretry hvězdu elitního NN Running Teamu Joshuu Cheptegeie. „Joshua se bude v Ostravě snažit prolomit světový rekord v běhu na tři kilometry, tak mu držte pěsti,” uzavírá marketingový ředitel NN ČR Boris Gómez.      

 

-----------------------------

NN Group

NN Group působí ve 20 zemích, kde poskytuje služby 18 milionům klientů, o které pečuje 15 000 zaměstnanců. NN navazuje na 170letou tradici v oboru finančních služeb a její název je odkazem na pojišťovnu Nationale-Nederlanden, pod jejíž vlajkou NN v minulosti působila i v České republice. NN Group se celkově zaměřuje především na životní pojištění, důchodové spoření a investiční management, v některých zemích ale poskytuje i bankovní a další finanční služby.

 

NN Životní pojišťovna

NN Životní pojišťovna působí na českém trhu již od roku 1992, kdy pod názvem Nationale-Nederlanden začala jako první zahraniční pojišťovna nabízet životní pojištění. NN Životní pojišťovna je držitelem ocenění Superbrands 2016, 2018 a 2019, její produkty se pravidelně umisťují na předních místech v oborových soutěžích. Po stříbru mezi životními pojišťovnami ve výzkumu Hospodářských novin „Nejlepší pojišťovna 2018“ získala v roce 2019 nejvyšší titul „Nejlepší životní pojišťovna“. V soutěži „Finparáda.cz – Finanční produkt roku 2018“ se flexibilní životní pojištění NN Smart umístilo na 2. místě v kategorii „Investiční životní pojištění“ a rizikové životní pojištění NN Život na 2. místě v kategorii „Rizikové životní pojištění“. Více informací najdete na www.nn.cz.

 

NN Penzijní společnost

NN Penzijní společnost začala nabízet soukromé spoření na penzi v roce 1995 jako jedna z prvních společností v České republice. Za 20 let působení v ČR připsala klientům zhodnocení ve výšce 5 miliard korun. V roce 2013 klientům přinesla inovativní řešení správy soukromého spoření na penzi v podobě on-line portálu Moje NN, který postupně rozšířila i na správu životní pojištění. NN Penzijní společnost je držitelem ocenění Superbrands 2017. V soutěži „Finparáda.cz – Finanční produkt roku 2017“ se NN Penzijní společnost umístila na 3. místě v kategorii „Doplňkové penzijní spoření“. Bližší informace o NN Penzijní společnosti najdete na www.nnpenzijnispolecnost.cz.

 

 

 

 

Sdílet